رئیس هیأت بوکس استان کردستان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در آبان ماه امسال در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اولین جلسه ستاد برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور شامگاه شنبه با حضور مدیران ادارات و حامیان ورزشی در سالن کنفرانس اداره‌کل زندان‌های استان برگزار شد.

اکبر جوهری رئیس هیأت بوکس استان کردستان در این جلسه گفت: ورزش یکی از مسائل اجتماعی است و به زیبایی می‌تواند معرف قوم، نژاد و زبان در هر منطقه باشد.

وی افزود: اگرچه در سنوات گذشته اهمیت ورزش فقط جنبه شادابی و سلامت داشت لکن الان به جرات می‌توان گفت که اکنون ورزش در درجه دوم قرار دارد و ورزش پایه سیاست، صنعت و اقتصاد شده است.

جوهری ضمن اشاره به قول مساعد استاندار وقت و مدیرکل ورزش و جوانان برای احداث خانه بوکس در سنندج و برگزاری اردوی تیم ملی با حضور سرمربی کوبایی و اعضای تیم ملی به مدت 21 روز در استان، از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در آبان ماه امسال در سنندج خبر داد

جوهری بیان کرد: مدیریت عالی ورزش استان کردستان هم در حد توان با همفکری دلسوزان و همشهریان اقدامات در زمینه پویایی و معرفی ورزش مردانه بوکس استان به کشور شده است.

رئیس هیات بوکس استان کردستان در پایان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با دست خالی نمی‌تواند کاری انجام دهد لذا باید همه مسوولان از جمله شورای شهر به کمک ورزش بیاید.

انتهای پیام/ د م

ورزش معرف قوم، نژاد و زبان هر منطقه است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.